Sony Interactive Entertainment, joka tunnettiin aiemmin nimellä Sony Computer Entertainment, on monikansallinen videopeli- ja digitaalisen viihteen yritys, jonka kokonaan omistaa japanilainen monikansallinen monialayritys. SIE Group koostuu hänen kahdesta oikeushenkilöstään, Sony Interactive Entertainment LLC:stä, jonka kotipaikka on San Mateossa, Kaliforniassa, Yhdysvalloissa, ja Sony Interactive Entertainment Inc:stä, jonka kotipaikka on Minato-ku, Tokio, Japani.
Tokiossa toimiva SIE Inc. perustettiin alun perin nimellä Sony Computer Entertainment Inc. marraskuussa 1993 hoitamaan Sonyn hanketta videopelien kehittämiseen PlayStation-järjestelmälle. SIE LLC perustettiin San Mateossa huhtikuussa 2016, ja se toimii Sony Corporation of America -yrityksen, Sonyn amerikkalaisen tytäryhtiön, kautta.
Sonyn patentti osoittaa, että kehitetään tekoälyä, joka toiminnallisesti matkii ihmisen pelityyliä. Tämä on yksi monista Sonyn äskettäin jättämistä patenteista, joista useimmat korostavat hänen vahvaa kiinnostusta tekoälyyn ja pelijättiläisen koneoppimiseen.
Tekoälyllä on ollut valtava vaikutus kulttuuriin vuosikymmeniä, mutta se on olemassa erilaisten viihdemuotojen, casino pelien ym. lähtökohtana todellisen maailman sijaan. Mutta jos sekä Sonyn että Microsoftin äskettäin julkistamat teknologiakehitykset ja aloitteet kertovat peliyhteisölle jotain, voimme odottaa tekoälyn muuttuvan paljon kaikkialla ja vähemmän alkeellisemmaksi kuin nykyään. . Hiljattain jätettiin Microsoftille patentti, joka ehdottaa, että tekoäly voisi luoda videopelien ääniraitoja. Sony käyttää myös koneoppimista ohjaimen tulontunnistusteknologian luomiseen, oletettavasti parantaakseen pelien katselukokemusta.
Sonyn julkaisemassa patentissa hahmotellaan ja kuvataan tekoälytyökalu, joka voi jäljitellä tietyn pelaajan käyttäytymistä. Tämän ansiosta järjestelmä voi ohjata pelattavaa hahmoa peliistunnon aikana, mukaan lukien online-moninpelit, mahdollisilla käyttötarkoituksilla, kuten silloin, kun käyttäjän täytyy tehdä töitä, syödä tai yksinkertaisesti pysähtyä jostain syystä. hänen tapauksensa. Lisäksi, jos pelaajalla on vaikeuksia, järjestelmä voi suorittaa vaikeita tehtäviä toimien tehokkaasti “ohita kohtaus” -painikkeena varsinaisessa pelissä.
Ottaen huomioon, että patentissa mainitaan nimenomaisesti moninpelitoiminto ja todetaan, että haastavan toiminnon suorittamisesta heti sen jälkeen tulee ominaisuus, on epätodennäköistä, että online-pelaajat suosisivat implisiittistä toteutusta. Moninpelit näyttävät hyötyvän rajoitetusta määrästä huijareita ja hakkereita.
Tämä on ongelma, joka vaivaa monia samoja nimikkeitä PC:llä. Voimme kohtuudella olettaa, että tämä on jonkinlainen formalisoitu botti, jonka avulla konsoli voi pelata puolestasi. Lisäksi, jos tekoälyn odotetaan olevan riittävän pätevä ratkaisemaan pelin sisäisiä ongelmia, näitä botteja ei ehkä voida poistaa niin helposti kuin monissa nykyaikaisissa verkkokokemuksissa.
Lost Ark on massiivisen moninpelin nettipeli, joka tunnetaan bot-ongelmistaan ja muista yrityksistä hyödyntää pelin sisäistä taloutta. Olemme lisänneet tasokohtaisia ominaisuuksia ja investoineet bottien torjuntaan. Viime aikoina hakkerit vaivasivat jopa Call of Duty: Modern Warfare 2:n betaversiota. Tämä on tunnettu ongelma hänen FPS-sarjansa faneille PC:llä.
Pelaajat eivät usein pidä siitä epäselvyydestä, pelaavatko he oikeaa pelaajaa vai konetta vastaan, joten Sonyn ehdottama järjestelmä tarvitsee enemmän selkeyttä, ennen kuin se voidaan hyväksyä.